KUCHNIA CZYSTA NA BŁYSK!

KUCHNIA CZYSTA NA BŁYSK!
By wyczyścić kuchenkę przeciętny Polak najczęściej sięga po mleczka do czyszczenia. Na rynku jest ich sporo i pojawia coraz więcej. Które sprawdzają się najlepiej? Postanowiliśmy to sprawdzić w redakcyjnym teście mleczek do czyszczenia powierzchni kuchennych. Pod uwagę wzięliśmy osiem najbardziej popularnych środków do czyszczenia powierzchni kuchennych. Test cieszył się wyjątkowym powodzeniem, stąd tak duża ilość testowanych produktów. Wszystkich uczestników postanowiliśmy sprawdzić w każdy możliwy sposób – i pod kątem efektu czyszczenia, co jest zaznaczone w rubryce „Naszym zdaniem”, i pod kątem wyglądu opakowania, i także pod kątem poręczności, ceny i pojemności.

Wypada zacząć od tego, że werdykt redakcji był bardzo niejednogłośny. A to głównie dlatego, że każde z mleczek posiada zalety, którymi wyprzedza inny produkt. Jednak trzeba przyznać, że wszystkie miały jedną cechę wspólną – rewelacyjnie czyściły nawet najbardziej oporny brud. Pod względem zapachu najmilej zaskoczyło nas mleczko E, E Boom oraz Ajax, zaś pod względem poręczności opakowania oba mleczka marki Kret. Przy czym warto dodać, że wersja antybakteryjna faktycznie bardzo szybko usuwa zanieczyszczenia.

Celem testu jest zaprezentowanie państwu tych samych produktów obok siebie, uwzględniając także ich gramaturę oraz cenę.

Sukces to spełnienie potrzeb

Uważam, że sukces mleczka do czyszczenia na polskim rynku kryje się w spełnieniu potrzeb i oczekiwań konsumentów. Warto zainwestować w badania, aby produkt posiadał cechy pożądane przez użytkowników. W naszym przypadku stworzyliśmy mleczko skuteczne, nie rysujące powierzchni i łatwe do spłukania. Jest dokładnie takie, jak chciały panie domu. Równie istotne jest zadowolenie konsumenta z trafnie podjętej decyzji przy zakupie, dlatego nowoczesne opakowanie, dobra (ale nie niska) cena i komunikacja sugerujące wysoką jakość muszą znaleźć potwierdzenie w jakości. Klienci to cenią, co więcej zachęceni udanym zakupem często postanawiają wypróbować także inne produkty z naszej serii Claris.

Rynek szybko się zmienia

Z roku na rok wyraźnie zmienia się trend na rynku środków czystości. Obserwujemy odejście klientów od produktów sypkich-proszków na korzyść produktów płynnych np. mleczek. Spowodowane jest to wzrostem świadomości społeczeństwa z zakresu higienicznej czystości, jak również zasobności portfela. Szukamy produktów, które usprawniają sprzątanie, oszczędzą czas oraz ograniczą wszelkie związane z tym kłopoty. Prostych w stosowaniu, bezpiecznych, działających nieagresywnie często antybakteryjnych. Producenci prześcigają się szukając innowacji w recepturach. Duża przyszłość rysuje się więc przed mleczkami do czyszczenia, które właśnie teraz przechodzą metamorfozę. Rozbudowane kompetencje poszły w kierunku wielofunkcyjności w działaniu. Nasza firma nie pozostała w tyle wprowadziła pod marką Kret - mleczka nowej generacji do stosowania - od kuchni do łazienki, które usuwając zabrudzenia działają ponad to antybakteryjnie.



Komentarze