Efekty działań PR

Efekty działań PR
Zajmujemy się monitorowaniem mediów, internetu, telewizji, radia, monitoring prasy (w tym także prasy lokalnej, mediów społecznościowych). Posiadamy rozbudowaną bazę kontaktów do dziennikarzy, redaktorów, osób blogujących. Zatrudniamy przeszło 200 pracowników i od 2000 roku owocnie pozwalamy na rozwijanie strategii marketingowych firm z całego Świata. Głównym naszym celem oraz specjalizacją jest tworzenie najwyższej jakości analiz danych ukazujących się w prasie.

Prowadzimy badania dotyczące wizerunku firm, polityków, osób publicznych, a także sprawdzamy które media są najbardziej opiniotwórcze na w Polsce. Dzięki cyklicznym analizom możemy podpowiedzieć Twojej firmie w jakie formy reklamy należy inwestować, aby osiągnąć pożądaną stopę zysków. Nasze biuro prasowe pozwoli Ci na pełen dostęp do kontaktów do dziennikarzy.

Monitoring internetu

Analizujemy dane z przeszło 10 tysięcy stron www o charakterze informacyjnym, wszystko po to żeby sprawdzić efekty PR działalności firm. Przez to w czasie rzeczywistym obserwujemy powszechność pojawiania się informacji w serwisach www. Nasze raporty aktualizują się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - ”na żywo”. korzystając z tych danych, masz możliwość w łatwy sposób sprawdzić wizerunek Twojej działalnością w internecie. Profesjonaliści od badania tych informacji pomogą Ci w doborze właściwych koncepcji marketingowych przy tworzeniu wizerunku firmy, na jakim Ci zależy. Odpowiednio przygotowany raport medialny, udostępniony dla naszych klientów na witrynie www, da możliwość na oszacowanie skuteczności kampanii marketingowych oraz poprawi Państwa współprace z mediami internetowymi.

Monitorowanie prasy

Obserwujemy ponad 1000 publikacji prasowych, różnych tygodników, dzienników, które mają zasięg lokalny i ogólnopolskim. Dzięki naszym raportom, przygotowanym przez naszych ekspertów, masz możliwość sprawdzić jaki wyobrażenie Twojej osoby jest wykreowany w mediach lokalnych i ogólnopolskich. Jeśli jednak Twoja kampania medialna jest prowadzona w skali kraju, zweryfikujesz ile, oraz w jakim stylu gazety opisują o Państwa działalności w gazetach papierowych, czasopismach o zasięgu krajowym. Przeprowadzamy okresowo badania które dotyczą szczególnie opiniotwórczych mediów w tym także gazet papierowych.

Monitoring mediów społecznościowych

W czasie rzeczywistym monitorujemy media społecznościowe, dzięki czemu od razu masz możliwość sprawdzić opinię internautów na temat Państwa firmy. Dzięki stworzonym przez nas raportom, w czasie rzeczywistym masz możliwość śledzić jakość Twoich działań marketingowych. Social media to nie tylko Facebook i Twitter i Google Plus. Masz pełen dostęp do kreacji poszczególnych marek w Polsce. To także sporo innych portali na których rejestrują się użytkownicy mediów społecznościowych z całego internetu. Monitorowanie social media umożliwi Ci na przemyślane zarządzanie wydatkami na marketing i reklamę, a także na dokładną analizę dochodów które przyniosą Tobie strategie reklamowe. Analizujemy oraz monitorujemy momenty największego nasilenia się rozmów w mediach społecznościowych a także poziom informacji. Poprzez wskazanie liderów opinii w internecie, dowiesz się w co warto położyć nacisk podczas wyboru harmonogramów marketingowych oraz modeli ii sposobu przekazu informacji. Wykorzystując monitorowanie mediów społecznościowych będziesz miał dostęp do najważniejszych danych na temat postrzegania Ciebie lub Twojej działalności w internecie. Informacje udostępniane przez Kompas Social Media pozwolą na rozszerzyć perspektywy które daje rozbudowana forma komunikacji z internautami.